Kahramanlar dizisi 2. bölüm // Yorumlarınız & Tahminleriniz

FacebooKta Paylaşabilirsiniz :)



Kahramanlar Dizisi ilk bölümü ile ekranlara geldi biraz izlediğim kadarıyla bir kaç yerinde ince ayrıntılar barındırın bir diziydi... ama sonuç olarak güzel bir dizi diyebiliriz...Bana bu arka sokaklarıda hatırlatmıyor değil yani...Arada vurgular,espriler,duygular barındıran bir dizi gibi geliyor...ilerki bölümleri izleyip göreceğiz...

Kahramanlar Dizisi 2.Bölümüyle 8 aralıkta bizlerle olacak...
Fragman eklenecektir...

Kahramanlar dizisi 2. bölüm // Yorumlarınızı & Tahminlerinizi Yorum yaparak bizlerle paylaşabilirsiniz...

Benzer Yazılar



6 yorum:

onur dedi ki...
2 Aralık 2009 12:52

bravo merve gerçekten müthiş olmuş

Adsız dedi ki...
3 Aralık 2009 05:28

cok güzel bir dizi ahmetde cok güzel oynuyor... evet merve girginida kutlamak gerek....

Adsız dedi ki...
5 Aralık 2009 11:43

çok güzel bir dizi merve girgini tebrik ediyorum vede tüm oyuncu kadrosunuda tebrik ediyorum çok gzl oynuyorlr inşlh dizinin devamı gelir hmn bitmez :)salı gününü sabırsızlıkla bekliyorum :):)

seda dedi ki...
16 Aralık 2009 06:39

ahmet süpersin seni çok beğeniyorum

seda dedi ki...
16 Aralık 2009 06:41

ahmet bu diziden sakın ayrılma

özge dedi ki...
22 Şubat 2010 02:38

kahramanlar niye oynamıyo yaa bir sürü boş dizi var onları bitirin bu dizi devam etsinn

Yorum Yazın ^!

Güzel Köylü dizisi Alabora Yarışması Diğer Yarım Dizisi Kaçak Gelinler Dizisi Back to Home Back to Top Kahramanlar Dizisi Her Zaman SizinLe Msn Nickleri

Diziler Aşk ve Ceza dizisiKelimenin gücü | Kahperengi Dizisi